Blackout label, за който Who are they ви разказа преди време, вече е на една година. Създателката на бранда-Пламена Владимирова отпразнува рождения ден на лейбъла с изложба.
Мислите на Пламена за изложбата датират още от пролетта на тази година, но поради липсата на ясна идея, по какъв начин иска да се случат нещата, се отлага във времето. Детайли около изложбата ни разкри самата тя:
„Исках да е нещо много лично и интимно, в което ще покажа голяма част от душевността си; нещо, което ще е извън рамките, смело и естествено, различно от всичко, което съм правила до сега .Липсваше концепцията. Липсваше музата, мястото и може би най- вече DRIVE & timing. Малко около „София диша “ забелязах GALLERY 2.0, тогава естествено бе само проект на галерия. Спомням си много добре, че гледайки разбитото помещение си пожелах да стане „моето място за изложба“. И така след доста чудене и маене от моя страна един ден, на път към една делова среща, просто влязох (само едно мислех :“Дано го усетя това място!“)“ : –споделя дизайнерката.
Когато Пламена влиза в галерията, разбира , че е намерила своето място:
„Почувствах необясним прилив на енергия и радост. А с двете дами-Мария и Милена-определно трептяхме на една вълна. Спомням си,че нахлух в галерията (която тогава приличаше повече на строеж, от колкото на арт местенце), огледах се и казах :“АЗ правя индустриални бижута и искам да си направя първата изложба при вас!“. Страхотни жени, възхищавам им се. УСЕТИХМЕ СЕ !“
В този момент младата дизайнерка вече имала не една и две идеи в главата си, но все още и липсвала крайната картинка за колекцията. Два дни след разговора и с галерията и точно, когато имала намерение да си работи и мързелува на спокойно следващия един месец, получава мейл от AUTOR.
„ Не мисля, че мога да дефинирам какво изпитах като прочетох „Congratulations, u are selected to take part in the 14th edition of AUTOR“ -РЕВ, СЪЛЗИ , СМЯХ и изобщо бях някъде на друга планета. Няколко дни след като поотмина еуфорията почна истински трудната част. Идеята в главата ми се избистри- името, идеята, цялостната визия.“
И така, тя решава да работи по две допълващи се колекции с една обща тема. Едната-насочена само за представяне на AUTOR, а другата специално за галерията.
„ Беше доста трудно да се съсредоточа и да не изпусна нишката. Но за първи път действах само по интуиция и буквално до последната минута. Колекцията се казва #seeherthrough. Mислих го много и реших да посветя тази колекция на всички жени, мои клиентки и близки, които през тази една година ме видяха мен и себе си през една по- различна призма. Смяхме се, плакахме, лекувахме си разбитите сърца, забременявахме, женехме се, завършвахме училище, родихме деца….имаше толкова много поводи , в които участвахме волно и неволно с BLACKOUT LABEL, че след една година реших да „запечатам“ всяка една жена в тази колекция.“
В същността си #seeherthrough- се изразява в няколко неща. Първо- „#“- е за дигиталното време , в което живеем, в което търсенето е според предлагането и най- лошото, търсенето остава на много повърхностен вариант–първичен, визуален. Второто нещо е Seeherthrough- т.е виж НЕЯ, виж MEН, виж СЕБЕ СИ. Това са различните лица на жената, които тя показва за всеки човек от живота си- светица, грешница, дете , майка, спасител, приятел, изкусителка.“ ВИЖ НЕЙНАТА СЪЩНОСТ“ Тъй като за жената огледалото е най-големият съдник, самото представяне на колекцията е с огледала. При представянето и в Румъния, тя жъне небивал интерес, дизайнерката получава отзиви от жени и мъже,че това е най- личната и интимна колекция на изложението. Хората успели да оценят идеята и да усетят всяка една история зад аксесоарите. Представянето на колекцията в България се превръща в сбъдната мечта за Пламена. Инсталацията в самата галерия за събитието е изцяло нейно дело, като тя е разделена на тематичните образи на жената (МУЗАТА, НОВАТОРКАТА, ДУШЕВНОСТ, ЦАРСТВЕНОСТ, ИНТИМНОСТ, ЧЕРНО- БЯЛО НАСТРОЕНИЕ и Protect me!).В инсталацията участват и снимки, които допълват посланията на съответните витрини.
„Самото събитие премина с много истории, смях и вдъхновение и много доволни клиенти. Имаше и специален перформанс, който бе изпълненот двама срахитни артисти АННА-МАРИЯ И ЯСЕН, кoито успяха толкова добре да усетят и пренесат идеята за #seeherthrough, че разплакаха доста от гостите. В края на вечерта, като feedback за събитието получих, че е било изключително нежно, вдъхновяващо, истинско, женствено и силно като самото лице на ЖЕНА!“