КОЙ Е ТОЙ? ИВО ГРОЗЕВ – ПРОСТО „KRAKME“

krakme-cover

     Днес ви запознаваме с един изключително интересен артист, избрал чорапа за свое изразно средство. За него чорапите са аксесоар, достоен да застане наравно с всички останали бляскави артикули, допълващи всяка визия. Повече за него и чорапите, вижте в следващите редове.

По традиция започваме с един и същ въпрос, затова питаме и теб: кой е Иво Грозев?

      Иво Грозев е артист. Семейството ми е силно обвързано с изкуството и това ме е белязало от много малък. Баща ми е вариететен артист, а майка ми пише невероятно поезия. От тях ми се предаде зарядът и аз се запалих по рисуването. Имам художествено образование, което ми даде силен старт в начинанията ми. При мен ключов фактор е, че аз обичам нещата, с които се занимавам. Щастлив и весел човек съм.

Как се роди идеята да създадеш бранд единствено за чорапи?

      Идеята за бранда се роди с любов и смисъл. С един от най-близките ми хора – фотографът  Костадин Кръстев – Коко искахме да създадем нещо, което липсва в България. Нещо, с което можем да покажем част от възможностите си на по-широка публика. Тогава осъзнахме, че у нас липсва бранд за готини, индивидуални и по-разчупени чорапи. След няколко години съдбата случайно ни събра със Светлин Зафиров, с който осъществихме идеята.

Защо избра името „KrakMe“, какво носи то у себе си?

      Името се роди в един неглижиран разговор с Марта (невероятен, любим, идеен приятел). В името искахме да има замесена българска звучна дума, както и нещо лично, карайки те  да се чувстваш обвързан с марката. Затова направихме комбинацията между българското „крак“ и английското „me“, тоест когато си купуваш чорапи от нас, те са специално и лично за теб и това е кодирано в името на бранда.

Всеки твой модел чорапи има своя история, би ли ни разказал една от тях?

      Някои модели са се зародили в съзнанието ми от конкретно изживяване, други са вдъхновени от различни места по света, които съм посетил. Всеки модел си има име. Ще ви разкажа за „Tequilasunrise“. В него можете да видите африкански залез, преплитането на деня и нощта, слънцето, както и шарките на зебра – едно истинско африканско изживяване. Като творец изживявам творенията си и не правя компромиси със създаваните от мен работи.

Как се възприема от широката публика твоето творчество? Има ли известна доза скептицизъм, или хората просто се наслаждават на пъстротата и настроението, което носят чорапите?

      В България е по-сложно да се налагат по-нестандартни идеи. Чорапите са артикул, присъстващ в ежедневието на всеки един човек. Въпреки това, ние изграждаме собствена целева група. Искаме нашите чорапи да бъдат носени от определен тип хора, без да си правим илюзията, че ще се харесаме на абсолютно всички. Смело правим заявка, че ние създаваме продукт насочен към младите свободолюбиви хора, хора с отворен мироглед, стил и индивидуалност! За малкото време, в което сме на пазара, мога да кажа, че повечето хора ни харесват. Дори и по-скептично настроените ни поглеждат с усмивка. Виждам това на изложенията, на които сме били до момента и там имам контакт в първо лице с публиката и наблюдавам какви са реакциите. Хората се усмихват на нещата, които сме създали.

Към момента чорапите на „KrakMe“ са с дължина до коляното. Смяташ ли това да се промени занапред или държиш дължината да остане характерна за бранда?

      Ние се стремим да превърнем чорапа в достоен акцент в облеклото на модерния градски човек. Искаме да изкореним клишето, че чорапът е просто нещо, което обуваш в обувките си и го скриваш под панталона или денима. Затова сме заложили на по-смела концепция, именно да го вдигнем  на високо. Например в Италия се носят масово високи чорапи. Лично мое мнение е, че тази височина на чорапа го прави много по-комфортен за носене и е много секси! Да не забравяме, че за много хора чорапите са силен фетиш!

Къде можем да открием твоите творения?

      В момента сме позиционирани основно онлайн KRAKME, както и в селектирани магазини „Фантастико“. За в бъдеще ще се появим и на други места, някои от тях ще бъдат нестандартни, защото идеята ни е да се показваме в различна светлина.

WAT

WAT е проект, посветен на българските модни артисти. Основната му цел е да информира обществото за техните творчески успехи и постижения.